Vår erkjennelse

Vår erkjennelse - Insoft Services

Vår erkjennelse


“Sertifiseringsprosessen krever mye hardt arbeid over en 12-måneders periode, og demonstrerer Insoft Services fortsatte EMEA bredt engasjement for våre kunder og vår kvalitet på tjenesten. Dette betyr nå at våre kunder kan være trygg på at de arbeider med en IT-leverandør, som selv opererer under internasjonalt anerkjente standarder for informasjonssikkerhet. ”

Insoft Services har oppnådd International en såkalt Organization for Standardization’s (ISO) 9001: 2008 og ISO 27001: 2005 sertifiseringer, som demonstrerer en organisasjonssatsing på kvalitet av service og standarder. Kunder som bruker Insoft tjenester stoler på vår uavbrutte levering av virksomhetskritiske tekniske konsulenttjenester. ISO-sertifisering sikrer etterlevelse av dokumenterte prosesser og prosedyrer, og fortsatte forbedringer i våre profesjonelle tjenester.

ISO 9001: 2008 og ISO 27001: 2005 standarder spesifiserer kvalitet Management System (QMS) krav fokusert på en organisasjons evne til å møte og forbedre kundetilfredsheten og kvalitetskrav. Som en del av sertifiseringsprosessen, etablert Insoft Services sin egen QMS å sikre fornøyde kunder over hele verden.

Ved å identifisere forbedringsområder, skape anbefalinger for å løse identifiserte hull, og gjennomføre disse anbefalingene, er Insoft sikre på at de har de globale prosesser som er nødvendige for å konsekvent forbedre kvaliteten på tjenestene på en vanlig, kvantifiserbar og påviselig basis.